SERVICII / BRANDING SI PROMOVARE

Intr-un loc aglomerat cum este mediul online, trebuie sa te diferentiezi pentru a atrage mai multi clienti. Ofera-i afacerii tale identitate si voce si construieste un brand puternic.

Brandul este personalitatea afacerii tale. El seteaza vocea si tonul in care comunici, actionezi si reactionezi in piata cu oricine intra in contact cu firma ta. Pentru a construi un brand solid si durabil, procesul ia timp si include mai multi pasi asupra carora trebuie sa revii constant pentru a imbunatati si a perfectiona calitatea produselor si serviciilor tale, precum si imaginea pe care ti-o creezi in piata. Vezi mai jos care sunt pasii si ce anume urmarim la fiecare dintre ei, pentru a ne asigura ca brandul tau are o fundatie solida.

CUM TE PUTEM AJUTA
Analiza
Analizam firma ta, industria, produsele/serviciile tale, concurenta si clientii carora te adresezi.
Planificare
Stabilim canalele de promovare, strategiile, obiectivele fiecarei campanii si termenul limita pentru fiecare in parte
Implementare
Construim identitatea vizuala, setam tonul si vocea brandului, cream continut pentru site, blog, social media, setam si implementam campaniile.
Control
Testam si masuram fiecare campanie, analizam rezultatele si imbunatatim constant pana gasim canalele cele mai eficiente si strategiile care sunt cele mai profitabile si aduc cele mai bune rezultate.

Aceasta etapa este cruciala in procesul de consolidare al brandului, analizandu-se mai multe aspecte ale afacerii tale, implicit unde se afla in momentul de fata, cum este ea pozitionata in piata si unde anume se indreapta, dupa ce principii si valori se ghideaza, cum este perceputa in prezent de cei care interactioneaza cu ea si cum iti doresti sa fie perceputa. Care este misiunea si viziunea firmei si cum au fost acestea transmise pana acum, luandu-se in considerare urmatoarele: industria, firma ta si avantajele competitive, clientii si concurenta.

Informatiile adunate aici vor fi folosite pentru a seta tonul, vocea si personalitatea brandului tau, profilul clientului ideal, propunerea de valoare si impreuna cu alte elemente (culori, fonturi etc.) sa alcatuiasca manualul de brand. Acesta va fi utilizat ca ghid principal in toate campaniile de promovare, fie ele online sau offline, in orice mesaj, piesa de continut sau de design ce va fi adresata publicului larg. Astfel, toate eforturile tale de marketing vor fi mai bine indreptate, vor avea structura si o tinta clara care va trebui sa fie atinsa.

Aici stabilim canalele de promovare (website, blog, canale social media etc.), strategiile pe care le vom folosi pe fiecare dintre ele (campanii sponsorizate, e-mail marketing, newsletter) si obiectivele urmarite. Ele vor fi trecute intr-o planificare anuala cu termene limita pentru fiecare obiectiv in parte (gantt). Aceasta va da claritate pe parcurs in legatura cu ce materiale trebuie stranse sau create inainte de fiecare campanie, durata campaniilor, ce rezultate sunt previzionate si ce trebuie urmarit la fiecare pas din procesul de construire al brandului, pentru a-l imbunatati constant.

In faza de implementare cream website-ul, continutul pentru canalele de social media si pentru blog, stabilim si setam campaniile, toate acestea urmarind planificarea si obiectivele propuse, respectand totodata normele trasate in manualul de brand.

Pentru ca nu exista reteta magica ce functioneaza din prima, testam si adunam la fiecare pas feedback-ul pe diferitele canale si strategii de marketing. Astfel procesul va fi unul sanatos si orientat spre crestere, iar tu vei avea o idee mai clara care dintre toate eforturile tale de marketing aduce rezultate mai bune, unde mai e loc de imbunatatit, la ce anume poti renunta etc. pentru a ajunge la numarul de clienti si cifra de afaceri dorit.

CERE OFERTA